All 12 movie Reviews


Break Out! Break Out!

Rated 3.5 / 5 stars

i loved it

goods
+sketchy graphics were cool
+animation was smooth

bads
- sound quality was slightly harsh to the ear

make a sequel or make this longer??


WAR-HEART responds:

sound harsh to hear ok fair enough ur not a rocker ok dude.


Tribute to Manhunt Tribute to Manhunt

Rated 0 / 5 stars

lol

dude wtf is wrong with you?



Crebe Episode-Three Crebe Episode-Three

Rated 4 / 5 stars

nice, for a sprite movie

good work, i must say

goods
+ sprites were awesome
+ good music quality ^-^
+ pretty good story i guess

bads
+hmmm trying adding voices but nothing bad about this


Skeik-Sprite responds:

I tried for the voice style, I need some good voice actors first, lol.


Tales of the world PRO Tales of the world PRO

Rated 4 / 5 stars

its good

its a little bit short which cuts off the music

note that the music is by pachebell and not by mozart

song = pachebell's canon



Ctrl+Alt+Tuesday Ctrl+Alt+Tuesday

Rated 1.5 / 5 stars

no story

omg this animation was so good, but it seriously needs a story

keep on working


AcidX responds:

I know there's no story. Get over it.
If you want story, watch one of my other movies. How about that?


the beggining the beggining

Rated 5 / 5 stars

freaky

crazy good. the story was definetley WICKED



[CC] Reprogram Ep.1 [CC] Reprogram Ep.1

Rated 5 / 5 stars

fo shizzle

dis is da shiz. keep up the good work


Mr-Bitches responds:

Yo dawg corse i will G


Red Riding Hood Red Riding Hood

Rated 5 / 5 stars

I love this

The alternate ending was awesome. I love your flash work, i'm looking forward to some of your future flash



Dad's Home Dad's Home

Rated 4.5 / 5 stars

Funny

Wow... at first it was sorta wierd but then it gets awesome!



Edvard Munch's Scream Edvard Munch's Scream

Rated 3 / 5 stars

Its okay but not bad

nothing too interesting